پیکه با انتشار شماره تلفن همراهش به دردسر افتاد! + تصویر

شنبه،۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
پیکه با انتشار شماره تلفن همراهش به دردسر افتاد! + تصویر

گروه ورزشی- ​کاربران فضای مجازی از طریق درگاه ارتباطی اعلام شده توسط جرالد پیکه خاطره تلخی را به او یادآوری کردند.

به گزارش پیام ایران ، جرالد پیکه مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونای اسپانیا مدتی است که علاوه بر فوتبال، به رشته ورزشی تنیس هم علاقه‌مند شده است در اقدامی عجیب شماره شخصی خود را در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت. این اقدام غافلگیرانه فوتبالیست معروف واکنش کاربران فضای مجازی را به دنبال داشت.

حضور جرالد پیکه به‌عنوان رئیس شرکت سرمایه‌گذاری کاسموس و بنیان‌گذار قالب جدید رقابت‌‌هایی به نام جام دیویس با اما و اگرهایی همراه شده است. به همین خاطر او روز پنجشنبه در یک برنامه تلویزیونی در اسپانیا شرکت کرد تا درباره قالب جدید این رقابت‌ها توضیحاتی ارائه دهد، طرح‌هایی که پیکه درباره شیوه جدید برگزاری جام دیویس ارائه کرده با تردید‌هایی  در میان اهالی دنیای تنیس همراه بوده است.

پیکه برای برطرف کردن این تردید‌ها حاضر شد که شماره تلفن همراه خود را به صورت عمومی اعلام کند تا اگر کسی پیشنهاد یا انتقادی دارد آن را به او اعلام کند. پیکه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، عکسی از خود در کنار دیگر مسئولان برگزاری رقابت‌های جام دیویس منتشر کرد و در کنار آن نوشت: در حال کار با تیم جام دیویس! هر نظری دارید را از طریق این شماره تلفن با من در میان بگذارید:۳۴۶۴۹۵۰۰۰۰۱+.

10779479_728.png

کاربران فضای مجازی که از این حرکت پیکه غافلگیر شده بودند، بلافاصله پس از دیدن شماره برای پی بردن به اینکه آیا این شماره واقعی اوست یا نه، اقدام به برقراری تماس کردند تا جایی که در مدت کوتاهی صندوق صوتی پیامگیر شماره همراه او پر شد و از کار افتاد.

10779477_110.png

در این کاربران ایرانی نیز دست به کار شدند و با یادآوری لایی حرفه‌ای وحید امیری به این فوتبالیست در جام جهانی روسیه  ۲۰۱۸ در بازی تیم ملی ایران و اسپانیا از طریق این درگاه ارتباطی با این فوتبالیست اسپانیایی ارتباط گرفتند. برخی از کاربران نیز در واکنش به این اقدام پست‌هایی را در صفحه شخصی توئیتر خود به اشتراک گذاشتند.

10779478_157.png

10779476_151.png

 

 

 

 

 

 

 

پیکه پس از انتشار شماره همراهش استوری را به اشتراک گذاشت که نشان میداد در بازه زمانی کوتاه مدت ۲۰ هزار  پیام برایش با شماره‌های مختلف ارسال شده است.

10779475_963.png

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کد خبر: 8948