قیمت شیرینی‌های پرمصرف عید اعلام شد+جدول

شنبه،۲۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۲
قیمت شیرینی‌های پرمصرف عید اعلام شد

گروه اقتصادی- قیمت انواع شیرینی‌های پرمصرف اعلام شد.

به گزارش پیام ایران، علی بهره مند، رییس اتحادیه قنادان با اعلام این مطلب افزود: به دلیل اینکه شیرینی جزو اقلام پرمصرف خانوارهای ایرانی به شمار می رود و همچنین با توجه به افزایش قیمت ها و پایین آمدن توان اقتصادی خانواده ها، باوجود مشکلاتی فراوانی که صنف ما با آن مواجه است، ترجیح داده ایم به مناسبت نوروز قیمت اجناس خود را افزایش ندهیم و این گونه به هموطنان در کاهش هزینه های سال جدید کمک کنیم. 

با توجه به مشکلات اقتصادی ماه های گذشته، اتحادیه و اعضای آن خود را ملزم به حمایت از هموطنان می دانند بنابراین به مناسبت نوروز، سیاست افزایش قیمت شیرینی و … اصلا در برنامه کاری ما جایی ندارد. برای افزایش قیمت شیرینی در سال ۹۸ بعد از ماه رمضان تصمیم گیری خواهیم کرد. 

رئیس اتحادیه شیرینی فروشان و قنادان گفت: اغلب خرید‌های مردم در بخش شیرینی در سه روز پایانی سال انجام می‌شود بنابراین درباره وضعیت فروش این محصول فعلا نمی‌توان اظهار نظر کرد. 

وی افزود: از سوی اتحادیه قیمت شیرینی‌های پر فروش مصوب شده و شیرینی‌فروشی‌ها اجازه افزایش قیمت ندارند.

وی قیمت هر کیلوگرم شیرینی در قنادی درجه یک را بدین ترتیب اعلام کرد و گفت: کیک یزدی ۱۵ هزار تومان، شیرینی‌تر ۲۶ هزار تومان، دانمارکی، ۲۱ هزار تومان، زبان ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان، پاپیونی ۲۱ هزار و ۵۰۰، برنجی ۲۱ هزار و ۵۰۰ تومان قیمت‌گذاری شده‌اند.

بهره‌مند قیمت هر کیلوگرم از شیرینی‌ها مذکور را در قنادی‌های درجه ۲ بدین ترتیب اعلام کرد: هر کیلو گرم شیرینی در قنادی درجه ۲ نسبت به قنادی درجه یک ۲ هزار تومان پایین‌تر است و بدین ترتیب قیمت کیک یزدی ۱۳ هزار تومان، شیرینی‌تر ۲۴ هزار تومان، دانمارکی ۱۹ هزار تومان، زبان ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان، پایونی ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان، برنجی ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان است. 

قیمت+شیرینی

انتهای پیام/

کد خبر: 6271