پیش بازی فرانسه - کرواسی | ایستگاه آخر جام جهانی متفاوت 2018

يکشنبه،۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲
پیش بازی فرانسه - کرواسی | ایستگاه آخر جام جهانی متفاوت 2018

گروه ورزش - جام جهانی - امروز با برگزاری دیدار فینال میان فرانسه و کرواسی پرونده جام بیست و یکم نیز بسته خواهد شد. 

به گزارش پایگاه خبری پیام ایران، این جام پر از اتفاقات عجیب و غریب بود؛ از حذف مدعیان و بالا آمدن تیم‌های سخت کوش و تلاش آن ها برای بیرون آمدن از زیر سایه بزرگان و همچنین عملکرد نسبتا قابل قبول تیم ملی کشورمان. حذف تیمی همچون آلمان آن هم در مرحله گروهی و شکست آن‌ها در بازی آخرشان برابر کره‌ای ها را می توان عجیب ترین اتفاق جام دانست. اتفاقی که به نظر دارد اپیدمی می شود؛ یعنی حذف تیم‌های مدافع عنوان قهرمانی همان بلایی که سر اسپانیا 2014، ایتالیا 2010 و فرانسه 2002 آمد. با همه این احوال جام بیست و یکم جام متفاوتی بود و با اینکه کرواسی تیم بسیار شایسته‌ای است و با بازی خوبشان به حق تا اینجا رسیده اند اما هیچ کس در ابتدای جام پیش بینی نمی کرد که یک پای فینال تیمی همچون کرواسی باشد.

تیم فوتبال فرانسه با کنار زدن بلژیک با انگیزه به مدد ضربه سر ساموئل ام تیتی مدافع خود و با همان تک گل در بازی نیمه نهایی توانست راه خود را برای راهیابی به فینال باز کند.

ویدئو خلاصه این بازی را ببینید:

خلاصه بازی فرانسه 1 - بلژیک 0

کرواسی خستگی ناپذیر هم در سومین بازی پیاپی که به وقت اضافه رفتند با گل دقایق پایانی مانژوکیچ انگلستان جوان را به رده بندی فرستادند تا خودشان حریف خروس‌ها در فینال باشند.

ویدئو خلاصه این بازی را ببینید:

خلاصه بازی کرواسی 2 - انگلیس 1

ویدئو تمام بازی‌های این دو تیم در این جام را می توانید اینجا ببینید ( لینک )

بازی فینال در همان ورزشگاه زیبای افتتاحیه یعنی ورزشگاه لوژنیکی مسکو بگزار می شود. این ورزشگاه 81 هزار نفر جمعیت دارد و در سال 2018 برای بازی‌های جام جهانی بازسازی شده است.

ورزشگاه لوژنیکی مسکو

ورزشگاه لوژنیکی مسکو

تیم فوتبال فرانسه امیدوار است ایندفعه در فینال بتواند پیروز باشد بعد از اتفاق عجیب فینال 2006 (اخراج زیدان به سبب درگیری با ماتراتزی در دقایق پایانی ) و باخت به پرتغال در فینال یورو 2016 اینبار خروس‌ها امیدوارند تا با ستاره‌های خود بتوانند جام 2018 را فتح کنند.

درگیری زیدان با ماتراتزی فینال 2006

از آن طرف کرواسی  به خاطر بازی‌های طولانی 120 دقیقه ای در جام تیم خسته‌ای به نظر می آید اما انگیزه آن ها برای برد زیاد است. آنها در جام جهانی 1998 فرانسه با مربیگزی بلاژویچ که دستیارش نیز برانکو ایوانکوویچ بود در نیمه نهایی بازی را به فرانسه واگذار کردند و حالا امیدوارند تا بتوانند این بار در فینال انتقام آن شکست تلخ را بگیرند.

این بازی راس ساعت 19:30 به وقت ایران از شبکه 3 پخش می شود و جام جهانی نیز با انجام این دیدار بعد از یک ماه پر تب و تاب فوتبالی پایان می یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 2009