در کل لویزان و شیان هیچ ایستگاه آتش‌نشانی‌ای وجود ندارد

يکشنبه،۲۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۱
در کل لویزان و شیان هیچ ایستگاه آتش‌نشانی‌ای وجود ندارد

گروه اجتماعی - یکی از اعضای شورای شهر مطلبی را اعلام کرد که تعجب آور است.

به گزارش پیام ایران ، عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در محله لویزان و شیان هیچ ایستگاه آتش نشانی وجود ندارد و باید فضایی در این منطقه برای ساخت ایستگاه آتش نشانی در نظر گرفته شود.

میثم مظفر رئیس کمیته بودجه شورا با بیان اینکه در محله لویزان و شیان هیچ ایستگاه آتش نشانی وجود ندارد، گفت: زمینی پایین تر از میدان تجرلو برای راه اندازی ایستگاه آتش نشانی پیش بینی شده بود اما به لحاظ نکات فنی و شیب معبر، ساخت آن رد شد. می توان فضای دیگری را در این خیابان برای ساخت ایستگاه آتش نشانی در نظر گرفت.

مهدی اقراریان نیز با اشاره به ساختار حقوقی مناطق، تصریح کرد: بنده بارها به مناطق مراجعه کردم و یکی از اشکالات قابل مشاهده ساختار حقوقی مناطق ۲۲ گانه بود که امیدواریم مورد توجه شهردار تهران و مناطق قرار بگیرد.

وی بیان کرد: برای افزایش انگیزه کارشناسان نیازمند اصلاح و ارتقا ساختار ادارات حقوقی هستیم،این امر مهم هنوز انجام نشده و شایسته است که شهردار تهران دستورات لازم را در این خصوص صادر کند.

اقراریان با اعلام اینکه در مدت اخیر شاهد تغییر ساختار در بخش بازرسی بودیم، تصریح کرد: ادارات حقوقی مناطق با کمبود نیرو و مشکل ساختار مواجه هستند و امیدواریم با تدبیری که شکل می گیرد، این مشکل برطرف شود، معاونت توسعه سرمایه انسانی و کمیته منابع انسانی شورا کمک کنند تا این موضوع برطرف شود.

مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران نیز تأکید کرد: جایگاه حقوقی شهرداری تهران باید از لحاظ عملکرد ارتقاء پیدا کند؛ خوشبختانه حجم زیادی از طلب ها زنده شد که قابل تقدیر است اما بخش حقوقی باید ارتقا یابد.

انتهای پیام/

کد خبر: 15133