لیست و ساعات کار مراکز معاینه فنی سیار تهران اعلام شد

جمعه،۱۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
 لیست و ساعات کار مراکز معاینه فنی سیار تهران اعلام شد

گروه اجتماعی - لیست مراکز معاینه فنی خودرو اعلام شد.

به گزارش پیام ایران، این روزها دریافت معاینه فنی یک ضرورت و الزام است! شهر تهران به واسطه بزرگی و وسعت خود نیاز به مراکز فنی متعددی دارد که بتواند پاسخگوی نیاز آن همه آدم و ماشین باشد. در واقع در شمال، غرب، شرق و جنوب تهران مراکز معاینه فنی زیادی مورد نیاز است که می‌توانیم از آن‌ها استفاده کنیم.

در حال حاضر چندین مرکز معاینه فنی سیار در تهران وجود دارد که خدماتی در این راستا به شهروندان تهرانی ارائه می‌کنند. در این مراکز سیار در شهر تهران، همه استانداردهای تجهیزاتی معاینه فنی و موارد این چنینی به خوبی رعایت شده است.

شما می‌توانید در صورت نیاز به استفاده از خدمات این نوع مراکز فنی سیار در شهر تهران بعد از بررسی لیستی که در ادامه مطلب برای شما آماده کرده‌ایم، آدرس نزدیک‌ترین مرکز معاینه فنی را پیدا کرده و به آنجا مراجعه کنید.

معاینه فنی سیار به چه معناست؟

معاینه فنی سیار در واقع نوعی از واحدهاست که در سطح خیابان حضور دارند. این مراکز همان‌طور که اشاره کردیم بنا به دلایلی مثل نبود یک مرکز فنی ثابت در یک منطقه خاص از تهران تأسیس شده‌اند.

هر راننده خودرویی می‌تواند با توجه به نیاز خود به نزدیک‌ترین مرکز معاینه فنی ثابت یا سیار مراجعه کرده و خدمات مورد نیاز خود را دریافت کند.

لیست مراکز معاینه فنی سیار تهران (شمال، غرب، جنوب و شرق)

Untitled-1.jpg

 

 

ساعت کاری مراکز معاینه فنی را از قبل بررسی کنید

افراد که در تهران حضور دارند و  می‌خواهند به مراکز معاینه فنی مراجعه کنند، بهتر است قبل از هر اقدامی راجع به آخرین وضعیت و ساعت کاری مراکز در سامانه ستاد معاینه فنی تهران استعلام بگیرند. این مرکز پاسخگوی سؤالات شما در این حوزه است و می‌تواند نیازهای شما را از این بابت برطرف کند.

در نظر بگیرید که در صورت داشتن هرگونه سؤال در مورد این مراکز در ساعات اداری می‌توانید با شماره 96006000 تماس بگیرید.

نوبت دهی مراکز معاینه فنی به چه صورت است؟

اگر برای بیمه شخص ثالث یا بیمه بدنه تا به حال اقدام کرده باشید، احتمالاً تصورتان این است که کار اداری مربوط به مراکز معاینه فنی هم به همین صورت است، اما حقیقت چیز دیگری است! اگر شهروند تهران هستید، می‌توانید با مراجعه به سایت تهران من اقدام به دریافت نوبت خود به صورت اینترنتی کنید.

انجام این اقدامات می‌تواند به شما کمک کند که بدون ماندن در صف به خواسته خود برسید. این سامانه دارای قابلیت‌های مختلفی همچون لغو نوبت اینترنتی تا 2 ساعت قبل از فرارسیدن زمان نوبت است.

در نظر داشته باشید که اگر در یک مرکز معاینه فنی تهران پذیرش شدید، امکان ثبت نوبت تا 15 روز در سایر مراکز فنی ندارید. همچنین اگر خودروی شما گاز سوز بوده، باید قبل از مراجعه به مراکز معاینه فنی برای گرفتن تاییده سلامت CNG خود اقدام کنید.

شما با دریافت اینترنتی نوبت خود می‌توانید با مراجعه به مرکز در بخش‌های مشخص شده قرار گرفته و بدون فوت وقت، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. البته همان‌طور که می‌دانید، داشتن گواهی معاینه فنی یکی از اقداماتی است که صاحبان خودرو باید به صورت اجباری آن را دریافت کنند، شما برای دریافت بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه چه کاری می‌خواهید انجام دهید؟ آیا روش جدیدی وجود ندارد که بتواند بدون فوت وقت به شما خدمات بی‌نظیری در این زمینه ارائه کند؟

انتهای پیام/

کد خبر: 15125