از خود و نکات مثبت خود بیشتر بگویید

پنج شنبه،۱۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۰۴:۱۹
از خود و نکات مثبت خود بیشتر بگویید

گروه کتاب آنلاین - بخشی از مغز ما با کارکرد کنترل ، اراده ، پرورش و  هماهنگی بین دو نیم کره چپ و راست و در ناحیه مغز سوم، قسمتی وجود دارد که منتظر ستایش و تقدیر از رفتار و عملکرد ماست تا نقاط قوت افکار یا استعداد ما را تقویت و تکمیل کند و انرژی مضاعف صرف کند تا شاخص رفتار ما شود و گاهی این شاخص به استعدادی درخشان یا به شهرت رفتاری منتج و فراخور گستردگی مخاطب از خانواده تا فامیل و جمع دوستانه و گاه محله و شهری یا جهانی شناخته و عرضه می شود.

در  پیام ایران  می خوانید، مغز تنها عضو است که با فرآیند صحیح منتال (ذهن) ورزش فیزیکال(جسم) می کند و در نهایت منجر به پویا و ورزیده شدن مغز سوم می شود و پیر مغزی، پارکینسون و آلزایمر و تمام بیماری های منتال از ناتوان شدن مغز سوم شروع و به نواحی مختلف در نیم کره چپ و راست منتقل می شود.

پیشتر و بیشتر در فرهنگ ما نگاه به فعل خودستایی نکته مثبت رفتاری نبوده و نیست، اما اکنون ابراز و ارائه نقاط قوت اخلاقی و اجتماعی یا توانایی های فردی در انواع دورهمی ها یکی از بهترین راههای تقویت توانایی یا استعداد فردی بشمار می رود که اعتماد به نفس را برای اثبات درونی خود و پیشرفت و در مسیر قرار دادن این مهم و ظهور رفتاری تسهیل میکند.

برای رشد، شناخت یا تقویت هر ویژگی خود منتظر تعریف دیگران نباشید و ابتدا خود از درون خود تعریف و تقدیر را شروع و در مراحل بعد به گفتار در جمع و به فعل رفتاری تبدیل کنید..

میزان شهرت و محبوبیت و موفقیت هر فرد در هر زمینه ای ابتدا از درون فرد نشات گرفته و میزان پرورش صحیح، از او فردی لایق می سازد و طرح در  جمع و هم افزایی و به اشتراک گذاشتن، الماسی که شما در درون دارید را عیان و میتوان تراشی داد برای هر چه زیباتر شدن و در جهت همیشه ماندگار  کردن ذهن زیبای شما محسوب می شود.

سیاوش عباسی

کد خبر: 14855