سارقان ۳۰ مدرسه در خمینی‌شهر را غارت کردند

سه شنبه،۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۹
سارقان ۳۰ مدرسه در خمینی‌شهر را غارت کردند

گروه حوادث -  با تعطیلی مدارس بیش از ۳۰ مدرسه در خمینی شهر مورد سرقت قرار گرفته که آسیب زیادی را به بدنه آموزش و پرورش وارد می کند.

به گزارش  پیام ایران ،ابراهیم باقری، اظهار کرد: کرونا آسیب های زیادی به مدارس وارد کرده است و در این مدت بیش از ۳۰ مدرسه در خمینی شهر مورد سرقت قرار گرفته است. هنرستان شهید رجایی بزرگترین هنرستان خمینی شهر است که بیش از ۵۰۰ میلیون از تجهیزات این مدرسه به سرقت رفته و آسیب بزرگی به آموزش و پرورش وارد شده است.

او در مورد اجرای طرح پویش مهر ماندگار نیز، گفت: ۲۵۰ نفر از دانش آموزان نیازمند خمینی شهری تاکنون تبلت دریافت کردند. طی جلسات برگزار شده با قرض الحسنه ها نیز ۴۵۰ وام ۵ میلیون تومانی به خانوارها جهت خرید تبلت داده شده است.

باقری افزود: ۵۹۶ وام نیز از طرف بانک های استان به دانش آموزان خمینی شهری اختصاص یافته است. این سهمیه وام بیشتر به دانش آموزان مدارس جوی آباد و هفتصد دستگاه اختصاص یافته است.

مدیر آموزش و پرورش خمینی شهر، تصریح کرد: از طرف صنف فرهنگیان نیز با هماهنگی خیریه حاج قاسم سلیمانی ۲۷ تلویزیون و ۵۱ تبلت در مرحله اول و در مرحله دوم ۲۵ تبلت به دانش آموزان نیازمند اهدا شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 12726