رئال مادرید و ثبت بدترین عملکرد قرن بیست و یک!

پنج شنبه،۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۱:۱۲

گروه ورزش - فوتبال جهان - احمد عباسی -  تیم فوتبال رئال مادرید اسپانیا این روزها نسبت به گذشته خود در شرایط پایین تری به سر می‌برد. اگرچه که رئال مادرید اکنون در بین 4 تیم برتر اروپا قرار گرفته است اما از دست رفتن لالیگا و حتی نایب قهرمانی، اختلاف 15 امتیازی با رقیب سنتی یعنی بارسلونا و از دست دادن جام حذفی برای هواداران رئال ساده نیست. 

رئال مادرید در 26 بازی که در این فصل در خانه انجام داده است 14 پیروزی، 7 تساوی و 5 شکست به دست آورده با 64 گل زده و 32 گل دریافتی، بدترین عملکرد را از آغاز هزاره جدید به ثبت رسانده است.

با تساوی دیشب برابر بیلبائو، رئال مادرید 17 امتیاز در لالیگا در خانه از دست داده است و از فصل 2007-2006 با کاپلو چنین اتفاقی رخ نداده بود؛ با این تفاوت که کهکشانی ها در پایان آن فصل موفق به فتح لالیگا شدند اما امسال مدت هاست که هیچ شانسی ندارند.

رئال تنها امیدوار به کسب لیگ قهرمانان است که اگر این اتفاق بیفتد برای بار سوم متوالی است که توانسته این جام را کسب کند. رئال مادرید سه‌شنبه هفته آینده در چهارچوب رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در مرحله نیم نهایی میهمان بایرن مونیخ خواهد رفت. بازی برگشت نیز 11 اردیبهشت ماه در سانتیا/و برنابئو خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 387