حمله وحشیانه قاچاقچیان چوب به محیط بان ، با تبر و چاقو

پنج شنبه،۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۵

گروه جامعه>حوادث- محیط بان لرستانی روز گذشته مورد حمله سه تن از قاچاقچیان چوب قرار گرفت و به شدت آسیب دید.

هنگامی که سه متخلف مذکور  مشغول قطع درختان بودند یکی از محیط بانان این منطقه حفاظت شده به نام محمد حسین موحدی کیا در حین گشت زنی متوجه فعالیت آنها می شود و هنگامی که برای جلوگیری از اقدام آنها بر می آید توسط این افراد با تبر به شدت مورد ضرب و شتم قرار می گیرد.

در مورد جزئیات حادثه ای که روز گذشته برای این محیط بان لرستانی پیش آمد، علیرضا رحیمی مسئول ارشد این منطقه حفاظت شده به رسانه ها گفت: محیط بان محمدحسین موحدی کیا جهت برخورد قانونی با متخلفین وارد عمل شده  و متخلفین ضمن امتناع از حرکت به سمت پاسگاه به سمت محیطبان حمله ور شده و هر سه نفر وی را با تبر و چوب مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

رحیمی ادامه داد: متهم متواری نیز که پسر یکی از دو متهم دستگیر شده است با مشاهده دستگیری و بازداشت پدرش دو ساعت بعد خود را به کلانتری معرفی کرد. یکی از متهمین که ضارب اصلی بوده است با دستور قاضی کشیک تا روز شنبه در بازداشت به سر خواهد برد و دو متهم دیگر موقتا با قید ضمانت آزاد شده اند.

بر همین اساس محیطبان موحدی کیا نیز از طریق اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان منتقل می شود و تحت درمان قرار می گیرد؛ محیط بانی که گفته می شود دست چپ و گونه او به دلیل اثابت ضربات تبر دچار شکستگی استخوان شده و دندان ها و فک وی نیز شکسته است. همچنین جراحات، پارگی و کبودی های متعددی نیز در ناحیه گوش، قفسه سینه پهلوها و کلیه های وی ایجاد شده است.

گفته می شود، محیطبان محمدحسین موحدی کیا با حدود ۲۳ سال سابقه خدمت از مامورین خوش نام و زحمتش سفیدکوه خرم آباد بوده دارای دو فرزند است.

انتهای پیام/

منبع:دیده بان محیط زیست

 

کد خبر: 381